Şeftali Tonunda Uygun Fiyatlı Allık : Pastel Spring Blush-On 15

Hem uygun fiyatlı hemde tatlı,şeftali tonlarında güzel bir allığım olsun diyenlerin bayılacağı bir allık Pastel Spring Blush-On 15.
Fiyatı 11-12 ₺ olması lazım yanlış hatırlamıyorsam.
Yaz aylarında hatta genel olarak ben pembe allıkları sevmiyorum. Yani kendime yakıştırmıyorum. Genelde insanların aldığı ilk allık tonu pembe tonları oluyor benim gördüğüm kadarıyla. Ben buradayım diye bağıran pespembe bir allık almak yerine bence bu tonlarda bir allık almanız daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum eğer yeni yeni allık kullanmaya başladıysanız.
Pigmentasyonu mükemmel bir allık. Pek fazla tozutmuyor. Hatta fırçayı alıp acımasızca allığa batırmazsanız hiç tozutmuyor diyebilirim. Benim favori allıklarımdan oldu.
Fırçaya aldıktan sonra fazla ürünü fırçadan atmanız iyi olacaktır çünkü pigmentasyonu fazla olduğu için bir anda çok fazla allık uygulayabilirsiniz yanlışlıkla.
Boyut olarak küçük olması da avantaj bence. Çantaya atıp rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün.
Kapağın içinde ayna da var ama ben orayı bulut fotoğrafıyla kapatmak zorunda kaldım. 😁
Herkese önerebileceğim bir ürün. Pastel benden tam not aldı. 👍
Soru,görüş ve yorumlarınız için sayfanın altındaki iletişim formunu doldurabilir ya da sayfanın en üstünde bulunan instagram linkine tıklayarak bana instagramdan ulaşabilirsiniz. Hoşçakalın... 🌼