XP I ❤ BROW PALETTE - I Love Brow Palet Yorumu

Merhaba Shiva ile Analize hoşgeldiniz. Bugün belki daha önce gördüğünüz ama kalitesinden şüphe ederek almadığınız ya da hiç denk gelmediğiniz bir ürün ve marka hakkında konuşacağız.
XP markasını daha önce gördüyseniz yüksek ihtimalle "ucuzluk pazarı" veya "bir milyoncu" diye adlandırılan yerlerde denk gelmişsinizdir benim gibi.
Makyaj ve cilt bakımıyla bu kadar içli dışlı olmadığım hatta makyajı sadece eyeliner ve fondötenden ibaret sandığım zamanlarda yani uzun seneler önce bu ucuzluk pazalarından birinden XP nin bir eyelinerını almış ve kullanmıştım. Kalıcılığı gayet iyiydi ama sürdükten sonra resmen donuyordu ve çıkarmak zor oluyordu.
Daha sonra bu kaş şekillendirme modası yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı.
Bende bu ürünü gördüm. Fiyatı 13.50 ₺.
Bir kaş paletine göre inanılmaz ucuz değil mi?
Orjinal midir yoksa çakma ürün bu bir milyonculara mı veriliyor bu kadar ucuza inanın bilmiyorum.
Dediğim gibi sadece işimi görebilecek basit malzemeler kullanıyordum bilinçsizce.
Siz sakın böyle birşey yapmayın.
Neyse konumuza dönelim. 😁
Bir milyoncudan alınan ve çok ucuz bir ürün olmasına rağmen aldığım yıldan beri bende duruyor. Her ne kadar kullanmaya elim varmasa da.
Ürünün içinde gördüğünüz gibi her kaş rengine uyabilecek toz yapıda kaş farları var. Bir adet cımbız,bir kaş fırçası,kaş kalemi ve kaş tarama fırçası var.
Bir de en alt kısımda kaşları düzgün şekillendirmek için kullanabileceğiniz kesinlikle bir işe yaramadığını düşündüğüm farklı kaş şekillerinin olduğu şablonlar var.
Eğer bu tarz bir ürün kullanmak istiyorsanız size tavsiyem kesinlikle markanın kendisinden edinin ürünü. Ucuz diye ne olduğunu bilmediğiniz yerlerden almayın.
Dediğim gibi şablonların işe yaradığını düşünmüyorum. Cımbız da kalın uçlu olduğu için kaş alması zor olabiliyor. Kaş fırçasının kılları inanılmaz sert.
Paletin kendisi çok tozutuyor ama kaşta kalıcılığı iyi. Sadece çok ürünle kaşınızı komple şekillendirmeye kalktığınızda yapay olduğu çok belli oluyor. Karşıdan ben kaş farıyım diye çığlık atıyor. O yüzden sadece kaşları doğal bir şekilde doldurmak için kullanılabilecek bir ürün.
Dediğim gibi ben ne olduğu belirsiz bir yerden çok uzun zaman önce aldığım için kullanmak istemiyorum. Belki de göz farı zannederek aldım onu bile hatırlamıyorum.
Bu XP markasının kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor. Direkt olarak markadan herhangi bir ürün temin edip denemedim. Dolayısıyla iyi ya da kötü bir yorum yapamam. Eğer denemek isterseniz markayla iletişime geçin derim ben. Çünkü bir milyoncu tarzı yerlerden aldığım farklı bir ürün yüzünden başıma kötü birşey geldi. Onu daha sonra anlatacağım ayrıca. Hepinize ibret olmasını umut ediyorum. 😁
Bugünlük benden bu kadar. Kendinize iyi bakın, hepinize mutlu, huzurlu bir bayram dilerim.
Hoşçakalın... 😊
Bumerang - Yazarkafe