UCUZ VE KALİTESİZ KOZMETİK ÜRÜNLER ÖLÜMCÜL OLABİLİR !



Herkese merhaba. Bu sefer size herhangi bir ürünü anlatmayacağım.
Hepimizin dikkat etmesi gereken tehlikeli bir konudan bahsedeceğim.
En son yazdığım xp kozmetik ürünü yorumunda başıma ucuz kozmetik ürünleri yüzünden gelen bir olayı anlatacağımı söylemiştim. Bugün de Kylie rujları hakkında çıkan bir haber gördüm. Tam üzerine denk geldi konumuzun.
Öncelikle sevgili Sebile Ölmez'in de bir videosunda bahsettiği ucuz kozmetikler yüzünden arkadaşının ağzında hatta boğazında bile yara çıkmış. O videoyu da aşağıya bırakacağım. Kylie rujları haberini de aynı şekilde alt tarafta bulabilirsiniz.
Gelelim benim başıma gelen olaya :
Uzun zaman önce,kaç sene öncesi hatırlamıyorum bir milyoncu denen yerlerin birinden bir göz altı kapatıcısı almıştım. Fiyatını hatırlamıyorum ama pahalı birşey değildi tabii ki.
O zamanlar makyajla cilt bakımıyla alakam yoktu ve tamamen bilinçsizdim. Göz altı kapatıcısı ne işe yarar tam olarak ondan bile emin değildim. Bu şekilde en ucuzundan bir kapatıcı satın aldım.
Bir süre bu kapatıcıyı kullandım. Bir süre dediysem öyle bir ay iki ay değil. Birkaç gün sadece.
Bu ürünü kullandıktan sonra bir sabah göz altımda inanılmaz bir sızlamayla uyandım. Uyandığım gibi aynaya bakmadığım için gözlerimi ovuşturdum o yüzden acıdı sandım.
Sızlamaya devam ediyordu o sırada tabii.
Kalktım aynaya baktım ve şok oldum. Çünkü göz çevrem,gözlerimin alt tarafı neredeyse yanaklarıma kadar kıpkırmızıydı. Sanki rujla boyanmış gibiydi ve kabarmıştı biraz da.
İlerleyen saatlerde geçer diye düşündüm ama gittikçe daha çok sızlıyordu dokunamıyordum bile. Bir iki gün içerisinde kendi kendine geçti neyse ki. Ama çok daha hassas bir cildim olsaydı, ya da anlamadan üstüne o ürünü tekrar kullansaydım belki de gözlerimden olacaktım.
O günden sonra da bir daha asla ucuz kozmetik ürünü kullanmadım. Ucuz kozmetik ürününden kastım pazarda ya da şu bir milyoncu olarak adlandırılan yerlerden alınan ürünler. Kaliteli ama ucuz ürünler de bulabilirsiniz watsons ve gratis gibi yerlerde ancak bu tarz ucuzluk pazarı gibi, bir milyoncu gibi yerlerden alacağınız ürünlerin orjinal olup olmadığı ya da markasının,üreticisinin kim olduğu belli değil. Sırf bu tip yerler bu ürünleri bir şekilde temin edip satabiliyor diye güvenip satın almayın. Böyle konularda ufak bir bilgi eksikliği bile sizden çok önemli birşeyi alıp götürebilir. Geri dönüşü olmayan şeyler gelebilir başınıza.  O yüzden dikkatli olun. Orjinal ve kaliteli olduğundan emin olmadığınız,güvenilir olmayan marka gibi isimlere itibar etmeyin.
Sırf bu yüzden yüzünü gözünü kaybeden insanlar var. Araştırın,emin olun öyle alın.
Şimdi size çakma Kylie rujları yüzünden dudağını kaybeden kızın haberini ve Sebi Bebi 'nin videosunu bırakacağım.
Kendinize çok iyi bakın. Sağlığınıza da sahip çıkın. Bu dünyada sahip olduğunuz ve en çok dikkat etmeniz gereken şey sağlığınız.
Hoşçakalın...


"Geçen yıl Kylie Jenner’ın taklit rujunu kullanan Avustralyalı bir kadın dudağında kimyasal yanıklar oluştuğunu açıklamıştı. 28 yaşındaki Rosy Ferry ise bir internet sitesinden ucuza bulduğu Kylie farını kullanınca hayatı kâbusa döndü.Ertesi gün gözlerini açamayan kızın göz kapakları birbirine yapıştı. Uzmanlar sahtekârların yöntemini, “Bazı firmalar orijinal ruju ‘Bu çakma galiba içinde ne var?’ diyerek analiz ettiriyor. Sonra da benzer kimyasallarla o ruju yapıyor” diye anlatıyor. "

Haberin linki burada. Çakma Kylie Ruju diye aratırsanız da bulabilirsiniz.


http://www.cnnturk.com/yasam/kyli-jennerin-sahte-ruju-dudaklarinizdan-edebilir?page=9




Sebile Ölmez'in arkadaşının başına gelen olayı anlattığı videoda burada.