NEUTROGENA Visibly Clear Yağsız Nemlemdirici

Herkese merhaba,bloguma hoşgeldiniz. Bugün kullanan herkesin bayıldığı bir nemlendirici hakkında konuşacağız. Kısa bir konuşma olacak merak etmeyin.
Hani haftanın son gününde cildinizi nemlendirmek beslemek isterseniz diye anlatıyorum yani. 😁
Cildiniz ister çok kuru olsun ister çok yağlı olsun hiç fark etmez,tüm cilt tiplerinin belli bir neme ihtiyacı vardır. Yani cildim yağlı bir de nemlendirmeye kalkarsam hiç olmaz demeyin. Daha seyrek zamanlarda bile olsa cildinizi nemlendirmeniz gerekiyor.
E cilt yağlı ya da normalden/karmadan yağlıya dönük olunca krem bulmak da zor oluyor. Neutrogena bu dertten kurtarıyor sizi.
Hayatım boyunca kullandığım en güzel nemlendirici.
Bir kere adı üstünde yağsız nemlendirici. İstediğiniz kadar sürün,anında emiliyor. Yağlı his yok,vıcık vıcık yüz yok.
Normal olanın kokusu nasıldır bilmiyorum ama bende ki greyfurtlu ve inanılmaz güzel kokuyor. Gece yatmadan önce sürseniz bile çabuk emilmesine rağmen sabah uyandığınızda cildiniz nemli oluyor.
Yağlı ya da yağlanmaya meyilli ciltler için şiddetle tavsiye ediyorum. Benim bundan sonra vazgeçmeyeceğim bir ürün.
Tekrar tekrar alırım.
Yağlı ciltlere önerim ; haftada bir ya da iki defa cildinizi temizleyip bakım yaptıktan sonra bundan sürün. 👌
Hadi hepinize mutlu hafta sonları. 😁
Bir de sorunuz olur falan buraya yorum bırakın,sayfanın en altındaki iletişim formunu doldurun.
Hoşçakalın. 👻