MAYBELLINE MASTER CONTOUR STICK ÜRÜN YORUMU

Artık ürün yorumlama kısmına Shiva ile Analiz Bölümü diyeceğim. 😁 O yüzden Shiva İle Analiz bölümüne hoşgeldiniz.
Bu yazıda şu yukarıda görmüş olduğunuz belki aldığınız belki de almayı düşündüğünüz ve iyi olduğuna inandığınız bu kontür ürününden bahsedeceğim.
Neredeyse avucum kadar olan bu ürünün şuanki fiyatı neredeyse 30 ₺.
Peki bu kadar para verip almaya değer mi?
Kesinlikle hayır.
Ben bunu yine indirimdeyken almıştım. Maybelline ya iyidir diye düşündüm ama kocaman bir hayal kırıklığı...
İlk olarak stick formda olan bu ürünün hem aydınlatıcı hemde kontür kısmı aynı bölümde. Böyle olduğu için de kontür sürerken aydınlatıcıyıda sürebiliyorsunuz yanlışlıkla. Bu zaten ofsayt bir olay.

Hadi bunu pek takmadık kullanırız yine de dedik diyelim.
Kullanamazsınız. Çünkü aslında böyle bir ürün yok. 👻
Gene ne saçmalıyosun yaaa demeyin doğru söylüyorum. İsterseniz bütün yüzünüze bununla kontür yapın,süngerle ya da fırçayla yedirip dağıttığınız an sanki hiç sürmemişsiniz gibi kaybolup gidiyor.
Aydınlatıcı kısmı ise aydınlık falan değil ayrıca. Highlight gibi kullanmak yerine göz altına kapatıcı olarak uygulasanız daha iyi. Kapatıcılığı olduğu için demiyorum bunu. Sadece açık renk bir görüntü. Başka bir işlevi yok yani.
Zaten tüm bu olumsuz yanları olmasa bile eğer sık sık kontür yapan biriyseniz bu ürünün size birkaç haftadan fazla gitmesi imkansız. Çünkü içinde çok az ürün var. Yarısından fazlası sadece stick görüntüsü. İçinde pek birşey yok yani.
Bir de ürünü bir süre kullandıktan sonra iğrenç birşey daha oluyor. 👇
Hayır yani bu ne ? 30 lirayı stick yerinden çıksın diye mi veriyoruz ?
Tam elmacık kemiğinizin altına tatlı tatlı kontür yapmaya çalışırken ürün yerinden çıkıyor yerlere düşüyor.
Kısacası Maybelline'den beklemediğim bir sonuçla karşılaştım ve bu stick tam bir para israfı.
Eğer stick formda bir kontür ürünü almak istiyorsanız NYX ve W7 markalarınında stick ürünleri var. Onları denemedim iyi ya da kötü diyemem tabii ki ama aydınlatıcı ve kontür kısmının ayrı olmasından dolayı görüntü ve kullanım açısından Maybelline'den daha iyi oldukları kesin gibi.