MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES FAR PALETİ YORUMU


Herkese yeniden merhaba demekten yoruldum. Artık kendime daha havalı bir giriş bulmam gerekiyor. Siz de sıkıldınız diye düşünüyorum. 
Aslında bu cümlelerden sonra uzun uzun cümleler daha vardı amma ve lakin az önce hepsi kayboldu ve ben hayata küstüm. Yazma hevesim kaçtı. O yüzden alın ürünü kendiniz deneyin yazmıyorum ben hadi eyvallah. 

Demiyorum ve yazmaya devam ediyorum tabii ki. Keşke böyle diyebilsem. 😁 Konu dağıldı böyle işte. 
Şimdi toparlayacağım az kaldı. 
Gördüğünüz gibi artık eskisi kadar ciddi,buzdolabı gibi yazmıyorum. Çünkü yazdığım şeyleri kendim okuduktan sonra fark ettim ki herşeyi hemen anlatıp acelem varmış gibi yazıyı bitirmişim. Yani bana sıkıcı geldi. Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum. Onun için ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuzdur herhalde onu da ben mi söyleyeyim. 
İletişim formu aşağıda,yorum yeri belli,instagram anasayfada duruyor kafam kadar. Birinden birine görüş bildirin yani bir zahmet. 😁 
Artık bu kadar konuşmadan sonra hangi ürünü yorumlayacağımı da söylememe gerek yok yani. 😁 
Eğer bu paleti henüz almadıysanız yazının devamını okuyun. Eğer aldıysanız geçmiş olsun diyorum. Neden böyle diyorsun baksana renklerine ne güzel diyenler olabilir. Bakın bende bu görünüşe aldandım. Allahtan ki ben indirimde aldım da normal fiyatını vermedim. Derseniz ki benim zaten çok paletim var her yer palet bir tane daha olsun fazla görünsün parası mühim değil,o zaman alın ama eğer bir palete ihtiyacınız varsa bunu alıp paranızı ziyan etmeyin derim ben. Çünkü bu kadar bilindik bir markanın böyle dandik bir palet yapıp bunu çok paraya satmasına hayret ettim. Tamam biliyoruz zaten bu tarz ürünler pek de ucuz olmuyor ama kalitesine göre bu para bence fazla. Öncelikle şunu söyleyeyim renkleri güzel ama pigmentasyonu kötü. Koyu olan renkler bir seferde renk veriyor evet ama diğer açık tonlar belli olmuyor. Belli olması için biraz uğraşmanız lazım ya da fırçayı ıslatarak kullanmanız gerekiyor. Bir de inanılmaz tozutuyor. Yani fırçaya ürün almaya çalıştıkça renkler birbirine giriyor ve almaya çalıştığınız renk tamamen tozutuyor. Sondaki renk neden yok bu kadar yerden yere vurdun da bitirmişsin demeyin,taşınırken dağılmış,zaten o renk yerinden çıkıp duruyordu. 
Bu paletin sevmeyeni kadar seveni de var. Ben sevmiyorum. Ben bir ürün kullanıyorsam o ürün uzun saatler kalmalı. Bu palette öyle bir olay yok. Sadece bu farlardan birini sürüp maskara ya da eyeliner sürmeseniz elinizle bile temizleyebilirsiniz. 😁 Far bazıyla kullanırsanız kalıcılığını arttırabilirsiniz. Yani benim para israfı olarak görüyorum diyebileceğim ve tavsiye etmediğim bir ürün. Nasıl tozuttuğunu görmek için instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Orada videosunu paylaşacağım. Ben almanızı önermem ama karar size kalmış. Ben objektif bir şekilde yorumluyorum. Benim hoşuma gitmedi ama belki siz sevebilirsiniz,bilemiyorum. Yorumlamamı istediğiniz bir ürün varsa bana yazın,deneyip paylaşayım. Yazılarım hakkındaki düşüncelerinizi de yazabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. 😊