GOLDEN ROSE BROWN LİNE 103 & GOLDEN ROSE VELVET MATTE MİNİ LİPSTİCK

Ben geldim! Siz de çayınızı kahvenizi alıp geldiyseniz ve "aa bu paleti bende merak ediyordum bakalım bu kız ne anlatmış" diyorsanız hemen başlıyorum. Bir de paleti mi anlatacaksın yoksa ruju mu diye sormayın. İkisini birden anlatacağım bu sefer.
Bu Golden Rose paleti zaten meşhur bir palet. Kullanmayan çok az insan vardır ve ben bu paleti kullanıp memnun kalmayan birini görmedim şimdiye kadar.
Bende gayet memnunum. Uzun zaman oldu alalı. Ciddi ciddi far kullanmaya başladığım ilk palet. Yani bana farı sevdiren palet bu diyebilirim. Yeni yeni far kullanacaklar için sadece açık tonları uygun ama normalde hem basit sonbahar makyajlarında hem de koyu göz makyajlarında rahatlıkla kullanılabilecek bir palet. Çünkü pigmentasyonu çok güzel. Maybelline The Blushed Nudes var bir önceki yazıda. Golden Rose'dan daha pahalı bir palet olmasına rağmen ben onu sevemedim. Hem pigmentasyonu az hem de tozutuyor diye. Golden Rose' da öyle bir sorun yaşamadım. Tozutuyor ama o kadar az tozutuyor ki göze batmıyor. Yani eğer uygun fiyatlı ve kullanışlı bir palet arıyorsanız bunu bir düşünün derim. Ha bir de sadece bu renkler yok. Aynı paletin daha farklı renlerde olanları da var. Purple Line vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bu yaz için ilkbahar için daha canlı renkler içeriyor. Onun yapısı,pigmentasyonu nasıldır bilmiyorum kullanmadığım için ama ben brown line'dan memnunum dediğim gibi. Özellikle sonbahar da daha kullanışlı buluyorum bu renkleri.
Renklerin filtresiz halini de şuraya bırakayım.

Şimdi gelelim bir diğer Golden Rose ürününe. Velvet matte mini lipstickler... Renklerine tonlarına hayran olunası rujlar.
Ben aylar önce mat ruj arayışına girdim ve dedim ki bir tane mat ruja para vereceğime birkaç tane ruja tek ruj parası vereyim. 😁 Tam böyle birşey ararken bu rujları buldum.
8 ₺ idi fiyatı yanlış hatırlamıyorsam. Mini ruj olduğu yazıyordu üzerinde ama ben bu kadar mini bir ruj hiç hayal etmemiştim. Paketi açtığımda şok oldum. Normal ruj boyutunda bir ürün beklemedim ama bu kadar küçük,neredeyse tek kullanımlık sayılabilecek şeyler olduğu da aklıma gelmemişti. Hayal kırıklığı yaşadım gibi oldu. Sonra dedim ki amaaann nolucak ya boşver 😁.  
Hergün sürecekseniz normal bir ruj alın ama ayda bir kere sürerim sürmem bilmiyorum derseniz alıp bir deneyebilirsiniz. Zira her gün kullanmaya kalkarsanız en fazla 3 gün sürersiniz. 😁 
Az sonra göreceğiniz 01 numaralı renk bitti mesela. 2 gün kullanmışımdır. 
Beni rahatsız eden tek şey boyutları. Onun dışında renklerine ve kalıcılıklarına bir sözüm yok. Zaten mat rujlar bayağı bir moda oldu. Büyük olanları varsa alıp onları da deneyebilirsiniz. 
Şimdi size bir de bu minyatür rujlarla ilgili başka bir şey daha söyleyeceğim. 
Eğer renklerini çok beğendiyseniz,fiyatı da iyi ama ben alsam hemen biter almasam içimde kalır derseniz far olarak da kullanabilirsiniz bunları. Ben artık öyle yapıyorum. Özellikle kırmızı tonları göz makyajında güzel oluyor ve böylece rujların kullanım süresi de uzuyor. 
Ama ben bir daha bu tarz bir ürün alacağımı sanmıyorum. 1 tane alırım hep kullanırım mantığındayım şuan çünkü. 
Rujların renklerini aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz. Fotoğrafta filtre kullanmadım. 
Bir sonraki yazıda görüşene,buluşana kadar kendinize iyi bakın. Yorum ve görüşleriniz için buradan ve instagramdan bana ulaşabilirsiniz. 😊