AVON CALMİNG EFFECTS ILLUMINATING FOUNDATION YORUMU

Herkese yeniden merhaba.Son günlerde blog ve instagram ile ilgilenemedim.Geri döndüm ve çok cilt bakımı hakkında konuştuğum için biraz kozmetiğe geçiş yapmak istedim ve fondötenle başlamaya karar verdim. Fondöten seçimi benim için zor oluyor. Çünkü hem kapatıcılığı yüksek olsun hem yüzümde ağırlık yapmasın hafif olsun diyorum. Bir de çok ışıl ışıl olmasın hemde yüzüm kuru gibi gösterecek kadar mat olmasın istiyorum. Benim için zor bir seçim oluyor haliyle. Sizin bir fondötenden beklentiniz nedir ve favori fondöteniniz hangisi buraya yorum yazın,yada instagramdan mesaj atın. Zamanla deneyip onları da paylaşayım. Önerisi olan varsa onu da kabul ederim. 😊 
Gelelim Avonun bu fondötenine. Bunu bana annem vermişti. Fiyatı 17 ₺. Bence bir fondöten için çok uygun fiyatı var çünkü normalde ten ürünleri pahalı olabiliyor biliyorsunuz ki. Ben çok sık makyaj yapmadığımdan bu fondöteni uzun zamandır kullanıyorum ama az kaldı diyebilirim. Çünkü bütün yüzünüze yetmesi için biraz fazla ürün kullanmanız gerekiyor. Bir de beauty blender yani bildiğimiz süngerler ürün israfı yapıyor. O yüzden bol kullanmanız lazım. Yüksek kapatıcılığı olan bir ürün değil. Günlük kullanım için uygun. Orta derece kapatıyor. En azından gözenek görümünü azaltıyor fakat yağlı ciltlerin pek sevebileceği bir fondöten değil. Parlama yapıyor ve kalıcılığı pek yok. Yani tazelemezseniz birkaç saat içinde yüzünüzde fondöten falan kalmıyor ama birkaç kat fondöten uygularsanız mimik kullanamazsınız kaskatı oluyor cildiniz. Bendeki almond rengi. Rengi bana gayet tam uyuyor. Dediğim gibi günlük kullanım için uygun bir fondöten. Rengi bu şekilde. Bundan sonra Fit Me fondöteni de yorumlayacağım. Sizde bana fondöten konusundaki tüm görüş ve önerilerinizi yazın lütfen. 😊  Kendinize iyi bakın,şimdilik hoşçalın.