ROACCUTANE ve BİR BLOG HİKAYESİ

Öncelikle Shiva'nın Harikalar Diyarı'na hoşgeldiniz!
Bu blogda sizlerle birlikle,sizinde muzdarip olduğunuz ya da merak ettiğiniz konularla ilgili deneyimlerimi paylaşıp elimden geldiği kadar sizlere yardımcı olmaya çalışacağım. Bu blogu açma hikayem roaccutane denen o meşhur sivilce ilacıyla başladı. 
Biliyorum ki aranızda birçok kişi bu ilaçla ilgili sorunlar yaşıyor ve merak ettiği şeyleri yeterince öğrenemiyor. 
Endişelenmeyin! Bende sizden biriydim. 
Roaccutane ile ilgili gerçekten öğrenmek istediğim bilgilere yeterince ulaşamamış ve çoğu şeyi mecburen kendim tecrübe edinmek zorunda kalmıştım. Siz de aynı sorunu yaşamayın diye bir İnstagram hesabı açıp bildiğim herşeyi sırasıyla sizinle paylaşmaya karar verdim. Daha sonra konu roaccutane dan çıktı ve kozmetiğe,cilt bakımına döndü. O yüzden bende hepsini kapsayan bu blogu açmaya karar verdim. 
İnstagramda aktif olduğum ilk günden beri üstüne basa basa söylüyorum: 
BEN BİR DOKTOR,GÜZELLİK UZMANI YA DA MAKE-UP ARTİST DEĞİLİM. DOLAYISIYLA SİZE VERECEĞİM HER BİLGİ BENDE İŞE YARADI/YARAMADI DİYE SİZDE DE ÖYLE OLACAK DİYE BİR KURAL SÖZ KONUSU DEĞİL. 
UNUTMAYIN CİLT TİPİ AYNI OLAN İNSANLAR BİLE AYNI ÜRÜNLERDEN AYNI SONUCU ALAMAYABİLİRLER. 
Umarım sizler için faydalı  bilgiler verebilirim ve hep birlikte eğlenebilirim. 
Bu dedikodu dolu bir blog olacak 😉

Bumerang - Yazarkafe