ROACCUTANE KULLANANLAR İÇİN GÜNEŞ KREMİ

Herkese yeniden merhaba. 
Cilt bakımından,roaccutane dan konuştuk. Bu konular üzerine konuşmaya biraz daha devam edeceğiz. 
Biliyorsunuz ki Roaccutane kullananlara çok çok önemli bir şey söylemiştim. GÜNEŞ KREMİ. 
Bununla ilgili instagramdan sorular aldım. O yüzden tedavi sırasında kullanıp hala kullanmaya devam ettiğim iki üründen bahsedeceğim: 
1.FLOXİA Paris-SPF 50
Bu güneş kremi her cilt tipine uygun. BB krem gibi. Fondöten kadar kapatıcılık vermiyor ama hafif kapatıcılıkta bir ürün olduğu için almıştım ben bunu. 
Ten rengine uyum sağlayacak bir rengi var. 
Bir tüp krem bana tüm tedavi boyunca yetti. Tedavi bittikten sonra da kullanmaya devam ettim. Hala biraz var içinde. Yani bereketli bir ürün. 
Ben bu kremi eczaneden satın almıştım. Eğer marketlerde ya da kozmetik ürün satan mağazalarda gördüyseniz SPF yüksek olan güneş kremlerinin fiyatları biraz pahalı oluyor. 50-70 ₺ arası. Bu krem de 70 ₺. 
Tek bir sorunu var: çok parlama yapıyor olması ve ürünü bol sürünce cilde yedirmesi biraz zor olabiliyor. Eğer parlama yapsın istemiyorum diyorsanız az sonra anlatacağım ürünü de kullanabilirsiniz. 
 2.BİONİKE ACTEEN SUN-SPF 50
Bu kremde yine eczaneden aldığım bir ürün. Bionike markası çok fazla bilinmiyor ya da kullanılmıyor sanırım,tam bilemiyorum. Bu ürünün fiyatı da 70 ₺. Diğer güneş kremi bitebilir diye aldım bunu. Çünkü farklı bir şehre taşındım ve kendi eczacımdan aldım. Bunun içinde çok var şuan. Diğerini bitirmek istediğim için bunu ara sıra kullanıyorum. Bunun kırık beyaz gibi bir rengi var. Kapatıcılığı olmayan bir ürün. Floxia kadar parlama yapmıyor ama ben roaccutane kullanan arkadaşlara tavsiye ediyorum. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. 
Ben bu iki ürünü bazen birlikte kullanıyorum. Eğer o gün makyaj yapacaksam da fondötenin altına uyguluyorum. Ten makyajı gibi belli belirsiz makyaj yapmayı tercih ettiğim zaman önce bunlardan birini yüzüme uygulayıp cildimin emmesini bekliyorum. Üstüne bir nemlendirici sürüp fondötene öyle geçiyorum. Ten makyajı içinde kullanılabilecek ürünlerden. Ben ikisinden de gayet memnunum. Hatta Bionike Acteen Sun ile birlikte yine Bionike markasının sivilceye meyilli ciltler için yüz yıkama köpüğünü almıştım. O bittiği için atmıştım buraya fotoğrafını koyamıyorum ama instagram hesabımda bitmeden önce paylaşmıştım. O da gayet bereketli ve güzel bir üründü. İlk birkaç kullanımda kokusu rahatsız ediyor ama sonra alışıyorsunuz. 
Size önerebileceğim benim severek kullandığım ürünler bunlar. Sizin de tavsiyeleriniz varsa buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan ulaşabilirsiniz. Hoşçakalın... 😊