ROACCUTANE-DİYET VE SPOR


 Herkese yeniden merhaba. 👊
Bir önceki yazıda roaccutane kullanırken yememeniz gereken şeylerden biraz bahsetmiştim. Şimdi bu konuya daha detaylı gireceğiz. 
Ben roaccutane kullanırken diş konusunda ciddi bir sıkıntı yaşadım. İlgisiz bir diş doktoru sayesinde 2 hafta sadece sıvıyla beslenmek zorunda kaldım,katı olarak yiyebildiğim patates püresi ve yoğurttu sadece. E tabi haliyle 2 hafta içinde bir anda ciddi bir kilo kaybım oldu. Diş sorununu hallettikten sonra normal bir şekilde yemek yemeye devam ettim. Normalde sağlıklı beslenmeye çalışan bir insan olmama rağmen kaybettiğim kiloları geri alabilmek için herşeyden yedim. Aklınıza gelebilecek herşeyi yedim hatta ama yine de eski halime dönemiyor,kilo alamıyordum. 
Bütün düzenim,psikolojim bozulmuştu. Sonra neden böyle diye çok detaylı bir araştırma yaptım ve buldum: 
ROACCUTANE YEDİĞİNİZ ŞEYLERİ VÜCUDUNUZDA YAĞA DÖNÜŞTÜRMÜYOR. BU YÜZDEN KOLAY KİLO VERİP ZOR KİLO ALIYORSUNUZ. 
Peki neden roaccutane benim yediklerimi yağa dönüştürmüyor ne alaka diye düşünenler var biliyorum. Hemen onun cevabını da vereyim; 
Normal şartlarda patates kızartması,cips gibi yağlı yiyecekleri yediğinizde sivilceniz çıkar öyle değil mi? 
Ama roaccutane kullanırken ne yerseniz yeyin sivilceniz çıkmaz hatta aksine azalır. Çünkü roaccutane karaciğer ve vücudunuzdaki diğer tüm yağları öldürerek sizi kurutur ve bu şekilde sivilcelerinizden kurtulursunuz. 
Ciddi sivilce problemi yaşayan kişilerle ilgili en büyük şüphe karaciğer yağlanması olup olmamasıdır. O yüzden roaccutane karaciğerinizi kurutur ve ilaç kullandığınız süre boyunca kilo almazsınız. Eğer yemekten korkan,kilo almaktan çekinen biriyseniz doya doya yemek yiyebilirsiniz. Keyfini çıkarın! 
Ancak fazla kilolarım var diyet yapıyordum şimdi ne yapmam gerekiyor roaccutane kullanaya başladım diyorsanız size de MÜJDE! 
Bu dönemde vücudunuz yağ kabul etmediği ve üretmediği için gönül rahatlığıyla diyet yapabilir,spora gidebilirsiniz. Hatta yağ ile ilgili bir sorun yaşamayacağınız için daha çabuk kilo verebilirsiniz. Ama unutmayın ilacı kullanmayı bıraktıktan sonra vücudunuz yavaş yavaş normale dönmeye başlar. Yani yine yediklerinize dikkat etmeniz gerekir. 
Eğer kendime sağlıklı bir menü nasıl oluşturabilirim diye soruyorsanız yorum bırakabilir ya da instagramdan ulaşabilirsiniz. Seve seve yardımcı olurum. 
Dipnot : Ciddi spor yapan ve supplement gibi destekleyici ürün kullanan biriyseniz ya kullandığınız ürünü ya da roaccutane kullanmayı bırakmalısınız. İkisi de karaciğeri yorduğundan sizin için sağlıklı olmayabilir. Yine doktorunuza danışmanızda fayda var. 
Dipnot 2: Karaciğeri yorar,kurutur demem sizi korkutmasın kesinlikle. Bu, ilaçtan sonra normale dönebilecek birşeydir. Çünkü karaciğer kendini yenileyebilen bir organdır. Sağlıklı bir şekilde beslenir ve kendinize dikkat ederseniz hiçbir sorun yaşamazsınız. 
Tüm soru ve görüşleriniz için buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan ulaşabilirsiniz. 
Hoşçakalın...
Bumerang - Yazarkafe