NİVEA CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ: NORMAL/KARMA CİLTLER ÜRÜN YORUMU

Merhabalar. 
Bugün sizinle hemen hemen herkeste gördüğümüz Nivea'nın canlandırıcı yüz temizleme jeli hakkında konuşacağız. Ben bu temizleme jelini+ peelingini ve yüz temizleme makinesini set halinde Cosmetica'dan yaklaşık 40 ₺ ye almıştım. Normal bir yüz temizleme fırçam vardı 5 ₺ ye aldığım ama o artık kullanılmayacak hale gelmeye başladığı için hem pille çalışan bir fırça olsun hem de temizleme jeli ve peeling de yanında gelsin diye aldım. Fırçanın boyu benim düşündüğümden biraz küçük olsa da ideal bir boyutu olduğunu düşünüyorum. Jelin ve peelingin boyu ise beni bayağı bir tatmin etti. Çünkü bereketli ürünler. Uzun zamandır kullanıyor olmama rağmen yeni azaldı diyebilirim. Set halinde aldığım için genelde bu ürünleri aynı anda kullanıyorum ama temizleme jelini tek başına kullandığımda oluyor tabii ki. Ben ürünlerden gayet memnunum. Ürünler sabun içermiyor. İçinde E vitamini ve Hydra IQ varmış. Taze bir cilt için derinlemesine temizler ve cildin nem dengesini korur diyor üzerinde. Nem konusunda iyi kötü bir şey diyemeyeceğim çok fazla çünkü temizleme kısmıyla daha çok ilgileniyorum ben. Her türlü makyajı,makyaj kalıntılarını temizliyor. Rahatsız edici bir kokusu yok. Hatta kokusu güzel bile denebilir bana göre. 
Kullandığınız zaman biraz yüzünüz sızlıyor ama tatlı bir sızlama. Kullandıktan sonra yüzünüz yumuşak ve pürüzsüz oluyor. Cildinizi temizlediğini hissedebiliyorsunuz. Ben bu jeli peelingi ile birlikte kullandığımda yüzümdeki lekelerin çok az da olsa hafiflediğini görüyorum. O yüzden gayet memnunum ve tavsiye ediyorum. Peelingi ile birlikte kullandıktan sonra tabii ki nemlendirici sürmeyi unutmuyoruz. Sorusu olanlar buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan bana ulaşabilir. Kendinize iyi bakın,şimdilik hoşçakalın. 😊