NİVEA ARINDIRICI PEELİNG: NORMAL/KARMA CİLTLER ÜRÜN YORUMU VE YÜZ TEMİZLEME FIRÇASI

Herkese yeniden merhaba. Dün Nivea'nın temizleme jelinden bahsetmiştim ve peelingiyle yüz temizleme fırçasını birlikte set olarak aldığımı söylemiştim. 
Temizleme jeli+peeling+yüz temizleme fırçası bana 40 lira gibi bir fiyata gelmişti indirimde. 
Temizleme jelinden de bu peelingden de gayet memnun olduğumu dünkü yazıda da söylemiştim zaten. 
Şimdi gelelim bu fotoğraftaki ürünlere: 
Ben peeling seven bir insanım. Hatta iri tanecikli olan peelingleri daha çok beğeniyorum galiba diğerlerine oranla. Bu peeling de iri tanecikli olanlardan. Şeffaf kremsi bir yapısı var hafif beyaza kaçan ve içinde mavi iri tanecikler var. Zaten ambalajından da içindeki peeling açık bir şekilde görünüyor. 
Genelde bu peelingi temizleme jeliyle birlikte kullanıyorum. 
İkisini aynı anda uyguladığım zaman yüzüm yumuşacık ve pırıl pırıl oluyor. Cildimin arındığını hissedebiliyorum. 
Temizleme jelinde olduğu gibi bunda da uygularken yüzde hafif tatlı bir sızlama oluyor ama çok rahatsız etmiyor beni. Kokusu da aynı şekilde. Temizleme jeli ile peelingin içeriği aynı gibi zaten o yüzden ona çok girmiyorum. 
Normalde bu ürünlerin fiyatı tek tek kaç para oluyor bilmiyorum ama bana üçü birlikte uygun fiyata geldi diye düşünüyorum. İnşallah öyle olmuştur. 
Hem peelingi hem temizleme jelini duştayken ya da duştan çıktıktan hemen sonra uyguluyorum. Gözeneklerim açıkken daha iyi sonuç veriyor. Dünde dediğim gibi bunları kullandıktan sonra yüzümdeki lekelerde çok az da olsa bir fark oluyor iyi anlamda. 
Yani önerebileceğim ürünler arasına girdi bu ikisi. 
Gelelim yüz temizleme fırçasına. 
Kutuda pilleri ve kullanma kılavuzu ile birlikte geldi. Benim tahmin ettiğimden biraz daha küçük boyut olarak ama iş görür mü? Kesinlikle görür. 
İki tane başlığı var. İkisi de aynı. Biri kirlenince diğerini kullanabilirsiniz. Fırçanın ucu ne çok yumuşak ne de çok sert. Tam ortası. Yüzünüzü tahriş etmiyor,hırpalamıyor gayet güzel temizliyor. Bir normal bir de hızlı dönen ayarı var. Ben hep hızlı olanda kullanıyorum. Alalı aylar oldu ama pilini değiştirmedim daha. Hala ilk günkü gibi çalışıyor. Tutma yeri ele oturma açısından da gayet kullanışlı bana göre. 
Tek sorunu şu : Diyelim ki temizleme jelini fırçayı kullanarak yüzünüze uygulayacaksınız. O zaman ürünü direkt olarak fırçanın üzerine dökerseniz yüzünüze dağılana kadar fırça ürünü emiyor. O yüzden önce kullanacağınız ürünü parmaklarınızla yüzünüze koyun. Sonra fırçayla onu dağıtarak temizleyin. Öyle ürün tasarrufu açısından iyi oluyor. 
Ama genel olarak bakarsak ben bu ürünlerin hepsinden de memnun kaldım. 
Tavsiye ediyorum. 
Eğer bu ürünlerle ya da önceki konularla alakalı herhangi bir sorunuz,dile getirmek istediğiniz bir fikriniz varsa buraya yorum bırakabilir ya instagramdan bana ulaşabilirsiniz.
Yarın başka bir ürün yorumunda görüşmek üzere. 
Şimdilik hoşçakalın...