HERBALİFE NEDİR? NE İÇİN KULLANILIR? ÜRÜN YORUMLARIM:

Herkese yeniden merhaba. Mutlu hafta sonları diliyorum hepinize. Bugün size bambaşka bir şey anlatacağım. Eminim ki siz bu HERBALİFE ürünlerini her gün hemen hemen her yerde ve her profilde illa ki görüyorsunuzdur. Bende görüyordum. O yüzden hem güncel hem de biraz kafa karışıklığı yaratan bir konu olduğu için bunun üzerine konuşmak istedim. 
Öncelikle altını çizerek belirtiyorum: BEN BU ÜRÜNÜN SATIŞINI YAPMIYORUM. BUNUN REKLAMINI YAPMAK İÇİN DE HERHANGİ BİR ÖDEME ALMADIM. TAMAMEN KENDİ YORUMLARIMI OBJEKTİF BİR ŞEKİLDE SİZE AKTARACAĞIM. 
Bu ürünle karşılaştığınız her profilde bu firmanın ürünlerinin sadece kilo vermeye yönelik olduğuyla ilgili bir kanıya varabilirsiniz. Çünkü bu ürünleri satan birçok insan sadece kilo vermek üzerine paylaşımlar yapıyor. Fakat bu yanlış tabii ki de. Çünkü bu firmanın amacı sağlıklı bir şekilde kilo vermeye,almaya ya da sahip olduğunuz kiloyu korumaya yönelik ürünler üretip bunları egzersizlerle ve düzgün beslenmeyle desteklemek. Ben bunun üzerine çok fazla araştırma yaptım ve şuan kendim de kullanıyorum. Şirket politikasıyla alakalı da çok fazla bilgi sahibi oldum bu araştırmayı yaparken. 
Sizin gördüğünüz kalitesiz satıcılar bu ürünleri kullanıp hemen kilo vereceğinizi söylerler ama böyle bir şey imkansız. Sadece bu ürünlerden kullanarak beslenmenizi düzeltmeden kilo veremezsiniz. Normal diyet mantığı yani aslında. 5 ay diyet yapıp hedef kiloya ulaştıktan sonra günde 3 ekmek yerseniz tabii ki verdiğiniz kiloları geri alırsınız ya da beslenmenizi düzeltmezseniz hiçbir sonuç alamazsınız. Şirketin amacı: bu ürünleri satacak elemanlarını bir takım eğitimlerle bilinçlendirip, ürünleri yalan söylemeden dürüst bir şekilde satmalarını sağlamak ki bence bu gayet mantıklı bir yöntem. Şirket size diyor ki kendi işinizin patronu olun ama sizin bir takım sorumluluklarınız ve dikkat etmeniz gereken kurallar var. Bunları unutmadan şirketin adını lekelemeden dürüst bir şekilde satışınızı yapın ve insanlara yardımcı olun. 
Fakat çoğu satıcı bunun ciddi bir iş olduğunun farkında olmadığı için ya siz satın aldığınız zaman sizinle ilgilenmez ya da sizi yarı aç bırakarak sadece bu ürünlerle kilo vermenizi sağlamaya çalışır. O yüzden bu ürünlerle ilgili bilgi almak  ya da kullanıp sonuç almak istiyorsanız bilinçli bir satıcıyla iletişime geçmeniz gerekiyor tıpkı benim yaptığım gibi. 
Bende her yerde bu ürünleri görmeye başladıktan sonra merak ettim nedir ne işe yarar diye. Sporla ciddi şekilde ilgilenen bir satıcıya ulaşmayı başardım ve çok güzel bilgi aldım. Ondan sonra ürünlerden kullanmaya başladım. Bana satan kişi hem beslenme konusunda çok bilgili hem de antrenman konusunda üstün bir bilgisi var. Profesyonel sporcu olduğu için söyledikleri mantıklı geldi. Bilgisine güvendim ve inandım. Hiçbir sorun yaşamadan ürünü teslim aldım ve kullanmaya başladım. Bu sırada satın aldığım kişi yani danışmanım(koç-antrenör) bana çok sağlıklı bir beslenme ve beni ilk aşamada çok fazla zorlamayacak bir egzersiz programı hazırladı. 1 ayın sonunda 7 kiloya yakın kilo kaybettim. İstediğim şey de buydu zaten. Hiçbir yan etkisini de görmedim. Hala kullanmaya devam ediyorum.
Ürün elime ulaştığı zaman arkasında içinde ne var ne yok diye baktım. Teker teker internetten araştırdım. Zararlı bir şey kesinlikle yok. Cilt ürünlerinden denedim hatta bunu instagramda da paylaşmıştım. Ürünlerin içinde sülfat,paraben gibi zararlı maddeler olmadığı için gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Firmanın kullandığım her ürününden memnunum açıkçası. 
Her yerde gördüğünüz o kalitesiz ve bilinçsiz satıcılar yüzünden insanda ön yargı oluşuyor önce ama benim danışmanım ön yargılarımı tamamen yıktı. Hatta artık ben insanlara önermeye başladım diyebilirim. 
Yani eğer kilo sorununuz varsa, kilo vermek ya da almak istiyorsanız,kaliteli cilt ürünleri arıyorum nereden bulacağım farklı şeyler denemek istiyorum diyorsanız buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan bana ulaşabilirsiniz. Hem kendi tecrübelerimi hem de danışmanımın iletişim bilgilerini seve seve sizinle paylaşırım. Faydasını göreceğinizden eminim. 
SON OLARAK TEKRAR EDİYORUM : BU FİRMANIN ÜRÜNLERİNİ BÖYLE UZUN UZUN ANLATMAK İÇİN HERHANGİ BİR ÜCRET ALMADIM. BEN KENDİM SATICISI DA DEĞİLİM. BU BLOG TECRÜBE ETTİĞİM HER KONUYU KAPSADIĞI İÇİN BUNU DA SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. SONRA VAY EFENDİM SHIVABEAUTY REKLAM YAPIYOR YALAN SÖYLÜYOR DEMEYİN. YORUMLARIM OBJEKTİFTİR. 
KALİTESİZ OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİM VE OLUMSUZ BİR SONUÇ ALSAYDIM BUNU DİREKT OLARAK YAZARDIM. ALMAYIN DERDİM. KENDİM ŞAHSİ OLARAK KULLANMADIĞIM YA DA FAYDALI BULMADIĞIM HİÇBİR ÜRÜNÜ SİZE TAVSİYE ETMEM. BU, BENİM BLOGU AÇARKEN KENDİME VERDİĞİM BİR SÖZDÜR. 
Sevgiyle kalın...