HERBADERM Torba ve Morluklara Karşı Göz Altı Kremi Ürün Yorumu

Hepinize yeniden merhaba diyorum ve bugün bahsedeceğimiz ürüne geçiyorum.
Benim göz altlarımla ilgili ciddi bir sorunum var. Ne torbalar ne morluklar geçmiyor. Evet bir uyku ve beslenme düzenim yok denecek gibi şuan ama göz altlarım normalde de çökük yapıda olduğu için daha bir ilgi istiyor. Biliyorsunuz ki göz çevremiz vücudumuzdaki en ince ve en hassas yerler. Yani ilerleyen zamanlarda sorun yaşamak istemiyorsanız göz altlarınıza dikkat etmeniz gerekiyor. 
Göz çevresini yoran birçok faktör var. 
Mesela sürekli makyaj yaparak göz altını havasız ve nemsiz bırakmak, üzüntü,stres, mimikler... Evet mimiklerini çok kullanan,çok stres yaşayan insanların göz çevresi daha çok kırışır,korunmayan göz çevresinde morluklar ve torbalar oluşmaya başlar. 
O yüzden kendinize ve gözlerinize dikkat etmeniz gerekiyor. Göz için yapılmış nemlendiricilerle düzenli olarak göz çevrenizi nemlendirmelisiniz. Ama maalesef piyasada göz için satılan ürünler çok pahalı olabiliyor. Bende herşeyin en uygun fiyatlısını ararım. Gözlerim için daha doğrusu göz altımdaki pazar torbaları ve morluklar için idareten birşey almak istedim. İndirimde bu kremi gördüm. Yanlış hatırlamıyorsam 12 ₺ ye almıştım. 
Şuan fiyatı nedir bilemiyorum. Bu kadar ucuz bir üründen pek bir performans beklemedim açıkçası. İşe yaramaz belki ama yaramasa bile en azından nemlendirsin düşüncesiyle aldım. 
İçinde C vitamini,B3 vitamini ve E vitamini olması hoşuma gitti. Sabah akşam düzenli kullanılması gerekiyormuş fakat ben çok düzenli bir şekilde kullanamıyorum. 
1 hafta kadar  kullandığımda göz altlarımdaki morlukların az da olsa hafiflediğini gördüm. Açıkçası bu beklemediğim birşeydi. 😊
Ürün tüp şeklinde. Gayet rahat bir şekilde uygulayabiliyorsunuz. Çok az ürünle tüm göz çevrenizi nemlendirebiliyorsunuz. Ben ürün hakkında araştırma yaptığımda kullananların gözlerde yapış yapış bir his bıraktığını söylediklerini gördüm. Ben öyle bir sorun yaşamadım. Yani ilk sürdüğünüzde hafif bir yapışkan his veriyor ama gözünüz kremi emdikçe o his kayboluyor. Göz çevrenize hiç dokunmazsanız bu sizi rahatsız etmez. Yani uygun fiyatlı göz kremi arayanların deneyebileceğ bir ürün. Fiyatı da uygun. Denemekten birşey kaybetmezsiniz yani. 😊 Ayrıca göz altlarında buz gezdirmek de torbalara ve morluklara iyi geliyor. 
Sorusu olanlar buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan bana ulaşabilir. Hoşçakalın... 😊