DIADERMINE CİLT ARINDIRICI PEELİNG ÜRÜN



Herkese yeniden merhaba! Haftanın ilk günü, hayat çok zor biliyorum. Belki bu pazartesi sendromunu kendiyle ilgilenerek atlamak isteyenler olur aranızda. Malum Roaccutane ile ilgili de artık söyleyecek çok bir şey kalmadı. Yavaş yavaş öbür konulara geçiyoruz. 
Roaccutane dan sonra konuşulması en doğru olan konu "cilt bakım ürünleri" diye düşündüm. Umarım siz de benim gibi düşünüyorsunuzdur. 
Eğer önceki yazılarımdan okuduysanız iri tanecikli ve küçük tanecikli peelingler için ne düşündüğümü az çok biliyorsunuzdur. 
Ben normalde iri tanecikli peeling seven bir insanım,neden bilmiyorum. 
Cildimi rahatlatan şeyi yüzümde hissetmek iyi geliyor herhalde ama sanmayın ki fotoğrafta gördüğünüz peelingin kocaman taneleri var. Tam aksine çok küçük tanecikleri var. 
Ben aldığım da şöyle bir baktım içinde neler var diye,nasıl görünüyor diye. Dedim ki sanki içinde deniz kumu var.
Sonra arkasına baktım.Gerçekten içinde deniz kumu tanecikleri varmış. Kirli,pis bir şey gibi algılamayın sakın. Yüzünüzü temizlerken bu tanecikler o kadar tatlı bir his veriyor ki... 
Sanki işi gücü bırakmış,tatile çıkmışsınız,deniz kenarında sıcacık kumların üzerinde uzanıyormuşsunuz gibi bir his veriyor. 
Rahatsız edici bir kokusu da kesinlikle yok. Hatta doğru düzgün kokusu bile yok,belli belirsiz bir şey sadece. Anlamıyorsunuz bile. 
Ben peelingleri duşta ya da duştan sonra kullanmayı daha  çok seviyorum. Gözeneklerim açıkken yüzüm daha iyi temizleniyormuş gibi geliyor. Bu peelingi de öyle kullanıyorum. 
Kullanması keyifli, çok uygun fiyatlı bir ürün ama eğri oturup doğru konuşalım; 
Bu ürün ölü cilt tabakasını nazikçe temizleyip cildi arındırarak cilt yapısını yenileyeceğini vaat ediyor. Ben bir aydan fazla olmuştur bu ürünü kullanıyorum sık sık fakat ne arkasında yazdığı gibi cildimin tonunu açtı, ne de cildimin yenilendiğini hissediyorum. Temizlemesine ve minnoşluğuna laf edemem orası ayrı. Ama hem vaatlerini çok yerine getirmiyor hem de kullanırken elinize aldığınız ürün daha yüzünüze değdirmeden düşebiliyor. Yani ürünü bol bol kullanmanız gerekiyor ki anca yetebilsin. Yoksa düştüğü için ziyan olabiliyor. 
Ama benim bu ürünü inatla kullanmamdaki asıl neden şu: 
Bu ürün sadece yüz peelingi olarak değil vücut peelingi olarak da kullanılabiliyor. Eğer bu ürün sizde varsa ya da almayı düşünüyorsanız duş alırken omuzlarınıza falan peeling yapmayı bir deneyin derim. 
Ben indirimde 10-11 tl gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Şuan 12-17 tl arasında değişiyor fiyatı. 
Bende az kaldı,bitene kadar kullanacağım. Eğer siz kullanıyorsanız yorumlarınızı buraya bırakabilir ya da instagramdan bana ulaşabilirsiniz. 
Hoşçakalın...