CLEAN&CLEAR DERİNLEMESİNE TEMİZLEYİCİ LOSYON YORUMU

İyi akşamlar,haftanın ortasındayız.Malum hafta sonu demek bakım demek. Bende hafta sonuna yaklaşırken bakım için kullanabileceğiniz/kullanamayacağınız yani benim hoşuma giden ya da gitmeyen ürünlerden bahsetmeye devam edeyim dedim. 
Umuyorum ki başından beri anlatmaya çalıştığım,deneyimlediğim şeyler sizin için de faydalı oluyordur-ki görüyorum ki blogu okuyup benden ilham alan bazı arkadaşlar da var 😀
Her neyse biz konumuza geri dönelim. 
Bazı markaları kullanmıyor olsanız bile size itici ya da sempatik gelebiliyor. Clean&Clear da benim için bu markalardan bir tanesi. Bu ürünü almadan önce hiç Clean&Clear ürünlerinden kullanmamıştım ama çok kanım ısınıyordu nedense. Yani kullanmadığım halde faydalı olduğunu düşünüyordum. Neden bilmiyorum gerçekten. 
Ben bu temizleme losyonunu Roaccutane kullandığım dönemde almıştım çünkü o zaman cildim çok hassastı ve hassas ciltler için ürünler kullanmaya çalışıyordum,bunun üzerine ürün araştırmaları yapıyordum. 
Karşıma ilk çıkan demeyeyim ama merak ettiğim ilk temizleme ürünlerinden bir tanesi buydu. Fiyatı da çok uygundu. 10 TL gibi bir fiyatı vardı. 
Ben yüzüm için kullandığım ürünlerin içindekilere hep dikkat ederim. Özellikle içinde Salicylic Acid yani Salisilik Asit olan ürünleri almaya gayret ediyorum. 
Neden? 
Çünkü salisilik asit sivilce ve sivilce oluşumunu engeller. 
Bazı sivilceleri limonun ya da diş macunun geçirme nedeni de içinde salisilik asit olmasıdır. 
Akne,sivilce,sivilceye meyilli ciltler, siyah noktalar için salisilik asit iyi gelir. Aklınızda bulunsun. 
Bu losyonun içinde de bu asit olduğu için sivilce oluşumunu engelliyor. Zaten üzerinde de yazıyor. 
Bu ürünü istediğiniz sıklıkta pamuk yardımıyla yüzünüze uygulayabiliyorsunuz. Uygulamadan sonra yüzünüzü yıkamanıza gerek yok. İsterseniz günde 1 kere isterseniz 50 kere kullanın,orası size kalmış. 
Mentollü bir losyon. 
Yüzünüze sürdüğünüz anda öyle bir ferahlık ve serinlik geliyor ki tahmin bile edemezsiniz. Tabii o sırada biraz yakıyor yüzü ama korkulacak bir şey yok. Hemen geçiyor. Salisilik asit olduğu için o yakma. Normal bir durum yani. 
Kullanacak olanlara şimdiden söyleyeyim sonra neden böyle oldu demeyin. 😀
Roaccutane kullananlar için gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir ürün. Onun dışında isteyen herkes kullanabilir. 
Ayrıca bu losyonun güzel bir özelliği daha var: 
Makyaj yaptınız,yüzünüzü yıkadınız, makyajınızın temizlendiğinden eminsiniz ama sonra bu losyonla da bir ferahlayayım dediniz. Bir baktınız makyaj kalıntıları. 
Bu losyon makyaj kalıntılarını da çıkartıyor. Hem de çok rahat bir şekilde. 
Hatta sabah yaptığın makyajı cildiniz gün içinde emiyor ve siz fondöten falan kalmadı diyorsunuz ya hani,işte onları bile başka bir ürün kullanmadan bu losyonla temizleyebilirsiniz. 
Özellikle burun kenarlarındaki kirleri,yağları ve makyaj kalıntılarını temizlemede çok başarılı bir ürün. 
İlk Clean&Clear denemem oldu ama çok güzel oldu. 
Bu losyondan bir daha alabilirim,kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün. 
Siz de gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. 
Şimdilik hoşçakalın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...