BIOFLEX PROFESSIONAL HAIR SERUM YORUMLARIM- DOUBLE ACTING PRO BIO (BIOFLEX MAVI SU)

Yine ben yine ürün yorumu. Hepinize mutlu günler diliyorum öncelikle. Havalar çok sıcak olmaya başladı. Allah yardımcımız olsun diyeyim. 
Nedir bu "Mavi Su"? Ne işe yarar? 
Vallahi pek bir işe yaramıyor açıkçası arkadaşlar. 
Biliyorsunuz ki ben roaccutane kullandım, roaccutane kullanırken baktım ki saçlarım çok fazla kırılıyor ve yıpranıyor,dedim ki maske,serum ya da krem artık ne bulursam işe yarayabilecek bir şey,deneyeyim. 
Hani saçlarım tamamen düzelmez biliyorum ama yine de en azından idare edebilecek bir ürün kullanmak istedim. 
Alışveriş yaptığım bir internet sitesinde de bu mavi su olarak geçen saç bakım serumunu gördüm. 
Fiyatı inanamayacağınız kadar uygundu. Yanlış hatırlamıyorsam 7-8 lira kadardı. 
Ben sanıyorum ki küçücük bir şişe gelecek bana bu paraya. Merak ettim diye aldım. 
Şişesi çok büyük,gayet iyi,ürün bol yani. Rengi de tatlı. Bildiğiniz gerçekten mavi bir su var şişenin içerisinde. Buraya kadar her şey normal. 
Peki ya kullanımı? 
Arkasında da açıklaması var zaten. Kullanmadan önce bir güzel çalkalıyorsunuz sonra nemli saça püskürtüyorsunuz. İstediğiniz kadar sıkabilirsiniz. Hiç sorun değil. Rahatsız edici bir kokusu yok. Hatta çok fazla kokusu bile yok. Sadece kuru saça sıkmayın. O zaman saçı sertleştiriyor ve yapış yapış yapıyor. Bende şişede anlatıldığı gibi duştan çıktıktan sonra nemli saçıma bir güzel sıktım. Kuruttuktan sonra parlayacak,daha iyi olacak diye bekliyorum.Çünkü saça anında bakım yapıp; sağlıklı,parlak,canlı görünmesini sağlayacağını vaat ediyor. Saçın genel yapısını düzeltip,kopmalarını ve elektriklenmeyi önleyerek saçın kolay taranmasına da katkısı olacağını söylüyor. 
E bende bekliyorum bir şeyler tabii haliyle. 
Ama bu ürünün verdiği vaatlerden tek doğru olanı; saçların kolay taranmasını sağlamak. 
Saçlarını bu ürünü kullandıktan sonra çok daha rahat bir şekilde açılıyor,daha kolay taranıyor. Hepsi bu kadar. 
Benim saçlarım dökülüyordu,ürünü kullandım değişen pek bir şey olmadı açıkçası. 
Bir daha alacağım ya da önerebileceğim bir ürün değil. Bunu üretenler ne düşünerek bunu piyasaya sürmüşler bilmiyorum,anlam veremedim. 
Ama şunu da ekleyeyim: Bu sadece benim yorumum, bana bir faydası olmadı. Bu, kimsede işe yaramayacağı anlamına gelmiyor. 
Bloğu ve instagramı açtığım zaman söylemiştim,bende işe yarayan ya da yaramayan şeyler sizde de aynı etkiyi gösterecek diye bir durum söz konusu değil. Belki de bu ürün sizin saçınıza gerçekten iyi gelebilir. 
Sadece benim yorumuma bakarak bu ürün çok kötü kimse almasın demek doğru değil bana kalırsa. 
Bir ürünü almadan önce araştırın. Ben de bioflexi araştırmıştım ama sırf bir şans vermek ve ön yargılı olmamak için denedim. 
Eğer aklınıza takılan,bu ürünle ilgili ya da önceki konularla alakalı merak ettiğiniz bir şey varsa buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan bana ulaşabilirsiniz. 
Kendinize iyi bakın, şimdilik hoşçakalın...