BEAUTY&CARE REDIST HAIR CARE OIL ÜRÜN YORUMU

Öncelikle herkese merhaba. Birkaç gündür blogla ilgilenemiyorum. Sonunda yeni bir ürünü yorumlamak için fırsat bulabildim. 
Başlıktan ve fotoğraftan da anlayacağınız gibi mucizevi bir saç bakım yağı hakkında konuşacağız bugün. 
Biliyorsunuz ki ben bir roaccutane kullanıcısıydım ve bu konuyu anlatırken roaccuane ve bu gruba giren diğer ağır ilaçların saçları yıprattığından bahsetmiştim. Bende tedavi olurken saçları yıprananlardanım. Ve ilaç kullanırken gaza gelip saçlarımı kızıla boyamıştım. Daha sonra düşündüm ve kızıla bir daha boyamayacağım dedim ama boya akınca saçlarım saçma sapan bir renk aldı. Araları kızıl gibi bakır gibi oldu. Ombre yaptırmak da istiyordum. Sonunda karar verdim ve cesaretimi toplayarak kuaföre gittim. Kuaför saçımdaki renkleri görünce hemen kızıldan aktı bu renk değil mi bu senin istediğin gibi olmaz dedi. Bende olsun siz yapın ne kadar olursa dedim ve riske girdim. Yaklaşık 4-5 saat kuaförde kaldım. Sonuç ; istediğim şey oldu. O gün içinde saçım boyandı,yıkandı,kurutuldu,rengi açıcı ile açıldı,bir daha yıkandı,krepe yapıldı,fön çekildi. Yani bayağı bir işlem gördü. Saçlarım komple yanar diye düşünmüştüm ama sadece uçlarından bir santim kadar kestirdim. Başka bir sorun olmadı. Bu arada kuaföre de ilaç kullandığımı saçlarımın o yüzden çok yıprandığını anlattım. O da ben kuaförden ayrılırken bu saç bakım yağını verdi. Bu yağı kullan saçların düzelir dedi. Bunun için ücret almadı. O yüzden bu yağın fiyatını bilmiyorum. 
O zamandan beri zaman buldukça bu yağı kullanıyorum. Ben alırken kimyasal birşeydir diye düşünmüştüm ama içinde sadece 40 bitkinin yağı var. Onun dışında herhangi bir kimyasal yok. Tabii bu da beni çok mutlu etti haliyle. 
Üründen çok ama çok memnunum. İsterseniz tüm saçınıza isterseniz sadece ihtiyaç olan yerlere yağı sürüp güzelce yediriyorsunuz. Bone ya da bir poşetle saçlarınızı tamamen kapatıp 30-45 dakika bekleyip duruluyorsunuz. Sonuç muhteşem. Yumuşacık ve ışıl ışıl oluyor saçlarınız. Üstüne eğer saç kremi uygularsanız ve soğuk su ile saçlarınızı şoklarsanız çok daha iyi sonuç alabilirsiniz. Ürünün tek kötü yanı aplikatörün ucu çok az ürün püskürtüyor ama kapağı açıp direkt olarak elinize dökerseniz daha iyi oluyor. Bir de içerisinde farklı bitkilerin yağları olduğu için kokusu ilk bir iki kullanımda rahatsız edebiliyor ama alışıyorsunuz.Onun dışında kötü birşeyini görmedim. Herhangi bir dökülme,kaşıntı,kepek tarzı sorunlar yaşamadım. Yani gönül rahatlığı ile alıp kullanabileceğiniz bir ürün. Bende bitince tekrar almayı düşünüyorum kesinlikle. 











Kutusu bu şekilde. Zaten nasıl ve ne kadar kullanılacağı üzerinde yazıyor. Ürünün içindeki yağlarıda aşağıdaki fotoğraftan görebilirsiniz. 
Ayrıca para vermeden evde yapabileceğim birşey var mı diye soruyorsanız hemen basit bir tarif vereyim. 
Saçınıza yetecek kadar mayonez ve içine biraz zeytinyağı. 
Bütün tarif bu kadar. Gerçekten yediğiniz mayonezle saçlarınızı ışıl ışıl yapabilirsiniz. 
Mayonez ve zeytinyağını karıştırıp dipten uca kadar tüm saçlarınıza masaj yaparak yedirin. Yine bir bone ya da poşetle saçlarınızı tamamen kapatın. Yarım saat bekletip ılık su ile az şampuan kullanarak iyice yıkayın. Yıkarken kullandığınız bir krem varsa onu da uygulayıp soğuk su ile şoklayın ve saçlarınızı kurutun. Farkı göreceksiniz. 
Bugünlük benden bu kadar. Sorusu olanlar ya da görüş bildirmek isteyenler buraya yorum bırakabilir ya da instagramdan bana ulaşabilirsiniz. 
Kendinize iyi bakın,hoşçakalın...